Disclaimer

De beheerder van deze website doet diens uiterste best om ervoor te zorgen dat de informatie op deze pagina’s juist, compleet en accuraat is maar kan geen garantie geven dat dat ook inderdaad het geval is.

De beheerder kan dan ook geen enkele aansprakelijkheid accepteren voor enige vorm van schade door gebruik van de informatie op deze website. Wij waken ervoor juiste informatie te verstrekken en vragen u als bezoeker van deze website om, wanneer u ergens een fout tegenkomt, dit te melden via ons contactformulier.

De teksten en afbeeldingen op deze website vallen onder het intellectuele eigendom van de eigenaar van de website en hierop berusten auteursrechten. Zonder schriftelijke toestemming mag deze informatie niet worden opgeslagen, gekopieerd of op welke wijze dan ook elders worden gepubliceerd.

Stichting WEJO

Baander 9