ODK Zeepkistenrace

Zondag 23 augustus organiseert jongeren stichting WEJO haar eerste editie van de zeepkistenrace. Het festijn strijkt dan neer in het centrum van Emmen en wordt gepresenteerd door niemand minder dan Johan Vlemmix. Wil jij mee doen aan dit spektakel, schrijf je dan nu online in via onderstaand formulier. Wees er snel bij want er zijn slechts 75 plaatsen beschikbaar. Doe mee aan het Open Drents Kampioenschap Zeepkistenrace!

Download hier Reglement ODK Zeepkistenrace 2020.

Let op, als je je inschijft ga je akkoord met onderstaande bepalingen.

• Ik ben 18 jaar of ouder, of vul dit samen met mijn ouder/verzorger in.
  • Ik ga akkoord met het inschrijfgeld van € 5,00 te voldoen op rekening nr Iban NL17INGB0006551385 t.a.v zeepkistenrace.2020 en naam team of persoon bij aanmelding
  • Ik hou mij aan het regelement vd zeepkisten race. (LEES HIER! (POP-UP))
  • Ik stel Jongeren stichting WEJO niet aansprakelijk voor eventuele letsel of schade voor, tijdens en na de race en neem vrijwillig en op eigen risico deel aan deze Zeepkistenrace.